[Allegro-Code | Code Beschreibung] | Inhalt |
---|---|---|
[00 | Identifikationsnummer[+BandNr[+TeilNr[+...]]][=Bandbezeichnung]] |
u200323153b |
[20 | Hauptsachtitel. Körperschaftliche Ergänzung : Zusatz] | Ekspansja niemieckich koncernów medialnych w Polsce po 1990 roku |
[31 | Schlagwörter, Thesaurusbegriffe] |
Unternehmen > Fabriken; Reedereien; Werften; Ausländische Unternehmen; Multinationale Unternehmen; Konzerne Massenmedien > Medien |
[31g | diverse Spezialschlagwörter] | Polen |
[37 | Sprache(n) des Textes] | Polnisch |
[40 | Hauptverfasser] | Tujdowski, Marcin |
[708 | Detaillierte Quellenangaben Seiten] | 197-225 : graph. Darst. |
[76 | Erscheinungsjahr] | 2013 |
[84 | Sachtitel des übergeordn. Werkes [/ Verf.Name] [ ; Zählung] ode _IdNr des übergeordneten Werkes] |
bsb12979892 Polsko-niemieckie stosunki społeczne i kulturalne : praca zbiorowa / kein Autor 2013 Stereotyp Polski i Polaków w Niemczech / Sakson, Andrzej 2013 Ewolucja niemieckiej polityki historycznej i jej wpływ na stosunki z Polską : (1990 - 2010) / Kubiak, Piotr 2013 Problem restytucji dóbr kultury w stosunkach polsko-niemieckich po 1990 roku / Rutowska, Maria 2013 Formy i płaszczyzny polsko-niemieckiego dialogu kulturalnego : (1990 - 2010) / Wagińska-Marzec, Maria 2013 Przygraniczna współpraca polsko-niemiecka na poziomie samorządów, miast partnerskich i euroregionów / Ostant, Witold 2013 |
[902 | ] | aT n13.0 |
[906 | ] | BT |
[91 | Zugangs- oder Inventarnummer] | 1a |
[92a | ] | N |
[92c | ] | 15 |
[94 | Verknüpfung zu externen Ressourcen] | 2014-II |
[94f | ] | MS D20140502 |
[94i | ] | MS D20140502 |
[94o | ] | 1a |
[99e | Änderungsdatum] | 20140502/11:29:46-912927/35 oMS |
[99K | ] | 20140505/09:19:02-1064734/30 |
[99n | Zugangsdatum (Erfassungsdatum)] | 20140430/12:19:25 osg |