Einträge zu dem Titel "Buying, selling, being, drinking : Jewish coffeehouse consumption in the long nineteenth century / Wobick-Segev, Sarah (2011)":

[Allegro-Code Code Beschreibung] Inhalt
[00 Identifikationsnummer[+BandNr[+TeilNr[+...]]][=Bandbezeichnung]] u200290186b
[20 Hauptsachtitel. Körperschaftliche Ergänzung : Zusatz] Buying, selling, being, drinking : Jewish coffeehouse consumption in the long nineteenth century
[31 Schlagwörter, Thesaurusbegriffe] Juden > Ostjuden
Kultur
Zionismus
Kaffeehäuser > Caféhäuser > Gaststättengewerbe
[31g diverse Spezialschlagwörter] Hamburg (JDG | GND); s200434361a; Berlin (JDG | GND)
[37 Sprache(n) des Textes] eng
[40 Hauptverfasser] Wobick-Segev, Sarah
[708 Detaillierte Quellenangaben Seiten] 115-134
[76 Erscheinungsjahr] 2011
[84 Sachtitel des übergeordn. Werkes [/ Verf.Name] [ ; Zählung] ode _IdNr des übergeordneten Werkes] b961012705b
The economy in Jewish history : New perspectives on the interrelationship between ethnicity and economic life / Reuveni, Gideon; Wobick-Segev, Sarah 2011
Prolegomena to an 'economic turn' in Jewish history / Reuveni, Gideon 2011
Can economic history date the inception of Jewish modernity? / Karp, Jonathan 2011
Wandering as circulation : Dostoevsky and Marx on the 'Jewish question' / Postoutenko, Kirill 2011
Money makes the Jew go round : West German Jewry and the search for flexibility / Kauders, Anthony D. 2011
Consuming powers : The 'Jewish Department Store' in German politics and culture / Lerner, Paul 2011
[902 ] aK n02.3
[903 ] aL n09.5
[904 ] 1
[905 ] DA
[906 ] BT
[92a ] F
[92b ] G
[92c ] 04
[92d ] 11
[94 Verknüpfung zu externen Ressourcen] 2011
[94f ] bar D20111116
[94i ] bec D20111101
[94o ] 1a
[99e Änderungsdatum] 20111116/13:21:00 bar
[99n Zugangsdatum (Erfassungsdatum)] 20111024/17:13:25 bar