Einträge zu dem Titel "Miracles for sale : Consumer displays and advertising in postwar West Germany / Wiesen, S. Jonathan (2003)":

[Allegro-Code Code Beschreibung] Inhalt
[00 Identifikationsnummer[+BandNr[+TeilNr[+...]]][=Bandbezeichnung]] u20017479b
[20 Hauptsachtitel. Körperschaftliche Ergänzung : Zusatz] Miracles for sale : Consumer displays and advertising in postwar West Germany
[31 Schlagwörter, Thesaurusbegriffe] Wirtschaft
Mentalitäten > Emotionen
Werbung > Marketing > Ohne Sach- und Medieneinschränkung zu 13.1
[37 Sprache(n) des Textes] eng
[40 Hauptverfasser] Wiesen, S. Jonathan
[708 Detaillierte Quellenangaben Seiten] 151-178
[76 Erscheinungsjahr] 2003
[84 Sachtitel des übergeordn. Werkes [/ Verf.Name] [ ; Zählung] ode _IdNr des übergeordneten Werkes] b960980298a
Consuming Germany in the Cold War / Crew, David F. 2003
Consuming Germany in the Cold War : Consumption and national identity in East and West Germany, 1949 - 1989 ; An introduction / Crew, David F. 2003
"A world in miniature" : The Leipzig Trade Fairs in the 1950s and East German consumer citizenship / Pence, Katherine 2003
On the seam between socialism and capitalism : East German fashion shows / Stitziel, Judd 2003
The order of substitutes : Plastic consumer goods in the 'Volkswirtschaft' and everyday domenstic life in the GDR / Rubin, Eli 2003
Born again in the gospel of refreshment? : Coca-colonization and the re-making of postwar German identity / Schutts, Jeff R. 2003
Drugs, consumption, and internationalization in Hamburg, 1960 - 1968 / Stephens, Robert P. 2003
[902 ] aR n09.5
[903 ] n07.0
[904 ] 1
[905 ] DA
[906 ] BT
[92a ] L
[92c ] 11
[92d ] 09
[94 Verknüpfung zu externen Ressourcen] 2005
[94f ] erl
[94i ] ber
[94o ] 1a
[96 frei verwendbar (z.B. bibliotheksspezifische Daten)] BT
[99e Änderungsdatum] 20080331/11:20:01
[99n Zugangsdatum (Erfassungsdatum)] 20050928/10:02:33
[M0m ] Ehemals Datei 203