[Allegro-Code | Code Beschreibung] | Inhalt |
---|---|---|
[00 | Identifikationsnummer[+BandNr[+TeilNr[+...]]][=Bandbezeichnung]] |
u20017479b |
[20 | Hauptsachtitel. Körperschaftliche Ergänzung : Zusatz] | Miracles for sale : Consumer displays and advertising in postwar West Germany |
[31 | Schlagwörter, Thesaurusbegriffe] |
Wirtschaft Mentalitäten > Emotionen Werbung > Marketing > Ohne Sach- und Medieneinschränkung zu 13.1 |
[37 | Sprache(n) des Textes] | eng |
[40 | Hauptverfasser] | Wiesen, S. Jonathan |
[708 | Detaillierte Quellenangaben Seiten] | 151-178 |
[76 | Erscheinungsjahr] | 2003 |
[84 | Sachtitel des übergeordn. Werkes [/ Verf.Name] [ ; Zählung] ode _IdNr des übergeordneten Werkes] |
b960980298a Consuming Germany in the Cold War / Crew, David F. 2003 Consuming Germany in the Cold War : Consumption and national identity in East and West Germany, 1949 - 1989 ; An introduction / Crew, David F. 2003 "A world in miniature" : The Leipzig Trade Fairs in the 1950s and East German consumer citizenship / Pence, Katherine 2003 On the seam between socialism and capitalism : East German fashion shows / Stitziel, Judd 2003 The order of substitutes : Plastic consumer goods in the 'Volkswirtschaft' and everyday domenstic life in the GDR / Rubin, Eli 2003 Born again in the gospel of refreshment? : Coca-colonization and the re-making of postwar German identity / Schutts, Jeff R. 2003 Drugs, consumption, and internationalization in Hamburg, 1960 - 1968 / Stephens, Robert P. 2003 |
[902 | ] | aR n09.5 |
[903 | ] | n07.0 |
[904 | ] | 1 |
[905 | ] | DA |
[906 | ] | BT |
[92a | ] | L |
[92c | ] | 11 |
[92d | ] | 09 |
[94 | Verknüpfung zu externen Ressourcen] | 2005 |
[94f | ] | erl |
[94i | ] | ber |
[94o | ] | 1a |
[96 | frei verwendbar (z.B. bibliotheksspezifische Daten)] | BT |
[99e | Änderungsdatum] | 20080331/11:20:01 |
[99n | Zugangsdatum (Erfassungsdatum)] | 20050928/10:02:33 |
[M0m | ] | Ehemals Datei 203 |