Einträge zu dem Titel "Creative urban milieus : Historical perspectives on culture, economy, and the city / Hessler, Martina; Zimmermann, Clemens (2008)":

[Allegro-Code Code Beschreibung] Inhalt
[00 Identifikationsnummer[+BandNr[+TeilNr[+...]]][=Bandbezeichnung]] b961002586b
Advertisers, commercial artists, and photographers in twentieth century Hamburg / Schürmann, Sandra 2008
Economic effects of urban cultural policy in the interwar period in France and Germany / Höpel, Thomas 2008
Flourishing cultural production in economic wasteland : Three ways of making sense of a cultural economy in Berlin at the beginning of the twentyfirst century / Färber, Alexa 2008
[20 Hauptsachtitel. Körperschaftliche Ergänzung : Zusatz] Creative urban milieus : Historical perspectives on culture, economy, and the city
[31 Schlagwörter, Thesaurusbegriffe] Wirtschaft
Kultur
Städte > Hansestädte
[37 Sprache(n) des Textes] eng
[39 Verfasserangabe (Personen u. Körperschaften)] Martina Hessler, Clemens Zimmermann (eds.)
[41 Herausgeber] (DE-588)13558731X = Hessler, Martina
[412 Herausgeber] Zimmermann, Clemens (JDG | GND)
[74 Erscheinungsort(e)] Frankfurt/Main ; New York
[75 Verlag(e)] Campus-Verl.
[76 Erscheinungsjahr] 2008
[77 Umfangsangabe : Illustr. + Begleitmaterial ; Format] 435 S. : Ill., Kt.
[87 ISBN] 978-3-593-38547-1
[902 ] aM n12.0
[903 ] aL n07.0
[904 ] 0
[905 ] DA
[906 ] SB
[91 Zugangs- oder Inventarnummer] 1a
[92a ] H
[92b ] G
[92c ] 14
[92d ] 09
[94 Verknüpfung zu externen Ressourcen] 2011
[94f ] bar D20111103
[94i ] sch
[94o ] 1a
[99e Änderungsdatum] 20150304/16:58:30-342363/1395 oMS
[99K ] 20150305/08:56:15-281191/1871
[99n Zugangsdatum (Erfassungsdatum)] 20090626/10:43:11 rff