Einträge zu dem Titel "Selling modernity : Advertising in twentieth-century Germany / Wiesen, S. Jonathan; Zatlin, Jonathan R. (2007)":

[Allegro-Code Code Beschreibung] Inhalt
[00 Identifikationsnummer[+BandNr[+TeilNr[+...]]][=Bandbezeichnung]] b960996375a
Marketing, modernity, and "The German people's soul" : Advertising and its enemies in late imperial Germany, 1896 - 1914 / Repp, Kevin 2007
Visions of prosperity : The Americanization of advertising in interwar Germany / Ross, Corey 2007
Branding Germany : Hans Domizlaff's 'Markentechnik' and its ideological impact / Friebe, Holm 2007
"Planting a forest tall and straight like the German 'Volk'" : Visualizing the 'Volksgemeinschaft' through advertising in German foresty journals, 1933 - 1945 / Imort, Michael 2007
Selling the "racial community" : Kraft durch Freude and consumption in the Third Reich / Baranowsky, Shelley 2007
"Die erfrischende Pause" : Marketing Coca-Cola in Hitler's Germany / Schutts, Jeff 2007
Lufthansa welcomes you : Air transport and tourism in the Adenauer era / Syon, Guillaume de 2007
"The history of morals in the Federal Republic" : Advertising, PR, and the Beate Uhse myth / Heineman, Elizabeth D. 2007
"Wowman! The world's most famous drug-dog" : Advertising, the state, and the pradox of consumerism in the Federal Republic / Stephens, Robert P. 2007
"True advertising means promoting a good thing through a good form" : Advertising in the German Democratic Republic / Kaminsky, Anne 2007
Promoting socialist cities and citizens : East Germany's National Building Program / Castillo, Greg 2007
"Serve yourself!" : The history and theory of self-service in West and East Germany / Gries, Rainer 2007
[20 Hauptsachtitel. Körperschaftliche Ergänzung : Zusatz] Selling modernity : Advertising in twentieth-century Germany
[30 Systematik-Notationen, Klassifikation] a12 c1
[30a Sachgruppen (Grobsystematik)] G:de S:wg Z:40
[30s ] 8,1
[31 Schlagwörter, Thesaurusbegriffe] Unternehmen > Fabriken; Reedereien; Werften; Ausländische Unternehmen; Multinationale Unternehmen; Konzerne
Werbung > Marketing > Ohne Sach- und Medieneinschränkung zu 13.1
[330 Schlagwörter aus Fremddaten] Deutschland (JDG | GND) Werbung (JDG | GND) Verbraucherverhalten (JDG | GND) Geschichte 1900-2000 Aufsatzsammlung P32145
[37 Sprache(n) des Textes] eng
[39 Verfasserangabe (Personen u. Körperschaften)] Ed. by Pamela E. Swett, S. Jonathan Wiesen and Jonathan R. Zatlin
[41 Herausgeber] (DE-588)13254072X
[412 Herausgeber] Wiesen, S. Jonathan
[413 Herausgeber] Zatlin, Jonathan R. (JDG | GND)
[74 Erscheinungsort(e)] Durham ; London
[75 Verlag(e)] Duke Univ. Pr.
[76 Erscheinungsjahr] 2007
[77 Umfangsangabe : Illustr. + Begleitmaterial ; Format] XX, 364 S. : Ill., Tab.
[87 ISBN] 978-0-8223-4047-8
[89 Andere IdNummern] BVBBV022818466
[8e Elektronische Adresse (URL etc.)] Bezugswerk:
Table
of
contents
only
[8ea Elektronische Adresse (URL etc.)]
http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0713/2007009342.html
[8eb Elektronische Adresse (URL etc.)]
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc%5Flibrary=BVB01&doc%5Fnumber=016023865&line%5Fnumber=0001&func%5Fcode=DB%5FRECORDS&service%5Ftype=MEDIA
[902 ] aM n13.1
[903 ] n07.5
[904 ] 1
[905 ] DA
[906 ] SB
[91 Zugangs- oder Inventarnummer] Lüneburg UB
[92a ] H
[92c ] 15
[92d ] 09
[93 Inhaltsangabe (Kapitel, Bestandteile)] Quelle: GBV; am 10.03.2008 best.
[94 Verknüpfung zu externen Ressourcen] 2007
[94f ] rff D20080404
[94i ] bec
[94o ] BBAW
[99e Änderungsdatum] 20150323/11:13:09-298332/55 obar
[99n Zugangsdatum (Erfassungsdatum)] 20080310/09:19:30 rff
[99Z ] 20081223 Otitbsb
[99z ] 20081209
[M0E ] OK-Satz 94i, 94f, 94o geupdated! D20081223
[M0G ] erneut geupdated nach 20081009 D20081223