Einträge zu dem Titel "German and Japanese business in the boom years : Transforming American management and technology models / Kudo, Akira; Kipping, Matthias; Schröter, Harm G. (2004)":

[Allegro-Code Code Beschreibung] Inhalt
[00 Identifikationsnummer[+BandNr[+TeilNr[+...]]][=Bandbezeichnung]] b96097140b
Americanization : Historical and conceptual issues / Kudo, Akira; Kipping, Matthias; Schröter, Harm G. 2004
Driving the West German consumer society : The introduction of the US style production and marketing at Volkswagen, 1945 - 70 / Kleinschmidt, Christian 2004
The Americanization of the German electrical industry after 1945 : Siemens as a case study / Feldenkirchen, Wilfried 2004
America and the resurgence of the German chemical and rubber industry after the Second World War : Hüls, Glanzstoff and Continental / Kleinschmidt, Christian 2004
Reluctant Americanization? : The reaction of Henkel to the influences and competition from United States / Hilger, Susanne 2004
'Revolution in trade' : The Americanization of distribution in Germany during the boom-years, 1949 - 1975 / Schröter, Harm G. 2004
'Importing' American ideas to West Germany, 1940s to 1970s : From associations to private consultancies / Kipping, Matthias 2004
[20 Hauptsachtitel. Körperschaftliche Ergänzung : Zusatz] German and Japanese business in the boom years : Transforming American management and technology models
[31 Schlagwörter, Thesaurusbegriffe] Wirtschaftsbeziehungen > Außenwirtschaftspolitik > Wirtschaftspolitik; Außenhandelspolitik
Kulturbeziehungen > Kunstbeziehungen; Kulturübertragung; Kulturaustausch; Kulturtransfer; Kulturkontakte; Deutsch-jüdischer Dialog; Kulturvermittlung > Interkulturalität
[31g diverse Spezialschlagwörter] 00360209; Japan
[31h diverse Spezialschlagwörter] 00380641
[37 Sprache(n) des Textes] eng
[39 Verfasserangabe (Personen u. Körperschaften)] Ed. by Akira Kudo, Matthias Kipping and Harm G. Schröter
[41 Herausgeber] Kudo, Akira
[412 Herausgeber] Kipping, Matthias (JDG | GND)
[413 Herausgeber] Schröter, Harm G. (JDG | GND)
[74 Erscheinungsort(e)] London ; New York
[75 Verlag(e)] Routledge
[76 Erscheinungsjahr] 2004
[77 Umfangsangabe : Illustr. + Begleitmaterial ; Format] XIV, 290 S. : Tab.
[85 Gesamttitel (Serientitel) ; Zählung oder _Ident ; Zählung] Routledge international studies in business history
[87 ISBN] 0-415-28876-2
[902 ] aR n07.2
[903 ] n12.2
[904 ] 1
[905 ] DA
[906 ] SB
[91 Zugangs- oder Inventarnummer] 1a 1 A 512385
[92a ] L
[92c ] 09
[92d ] 14
[94 Verknüpfung zu externen Ressourcen] 2004
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[94o ] 1a
[96 frei verwendbar (z.B. bibliotheksspezifische Daten)] SB
[99e Änderungsdatum] 20150522/09:17:47-100856/327 obar
[99K ] 20150522/16:08:00-101332/656
[99n Zugangsdatum (Erfassungsdatum)] 20040204/13:09:16
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[M0m ] Ehemals Datei 202