[Allegro-Code | Code Beschreibung] | Inhalt |
---|---|---|
[00 | Identifikationsnummer[+BandNr[+TeilNr[+...]]][=Bandbezeichnung]] |
b96097140b Americanization : Historical and conceptual issues / Kudo, Akira; Kipping, Matthias; Schröter, Harm G. 2004 Driving the West German consumer society : The introduction of the US style production and marketing at Volkswagen, 1945 - 70 / Kleinschmidt, Christian 2004 The Americanization of the German electrical industry after 1945 : Siemens as a case study / Feldenkirchen, Wilfried 2004 America and the resurgence of the German chemical and rubber industry after the Second World War : Hüls, Glanzstoff and Continental / Kleinschmidt, Christian 2004 Reluctant Americanization? : The reaction of Henkel to the influences and competition from United States / Hilger, Susanne 2004 'Revolution in trade' : The Americanization of distribution in Germany during the boom-years, 1949 - 1975 / Schröter, Harm G. 2004 'Importing' American ideas to West Germany, 1940s to 1970s : From associations to private consultancies / Kipping, Matthias 2004 |
[20 | Hauptsachtitel. Körperschaftliche Ergänzung : Zusatz] | German and Japanese business in the boom years : Transforming American management and technology models |
[31 | Schlagwörter, Thesaurusbegriffe] |
Wirtschaftsbeziehungen > Außenwirtschaftspolitik > Wirtschaftspolitik; Außenhandelspolitik Kulturbeziehungen > Kunstbeziehungen; Kulturübertragung; Kulturaustausch; Kulturtransfer; Kulturkontakte; Deutsch-jüdischer Dialog; Kulturvermittlung > Interkulturalität |
[31g | diverse Spezialschlagwörter] | 00360209; Japan |
[31h | diverse Spezialschlagwörter] | 00380641 |
[37 | Sprache(n) des Textes] | eng |
[39 | Verfasserangabe (Personen u. Körperschaften)] | Ed. by Akira Kudo, Matthias Kipping and Harm G. Schröter |
[41 | Herausgeber] | Kudo, Akira |
[412 | Herausgeber] | Kipping, Matthias (JDG | GND) |
[413 | Herausgeber] | Schröter, Harm G. (JDG | GND) |
[74 | Erscheinungsort(e)] | London ; New York |
[75 | Verlag(e)] | Routledge |
[76 | Erscheinungsjahr] | 2004 |
[77 | Umfangsangabe : Illustr. + Begleitmaterial ; Format] | XIV, 290 S. : Tab. |
[85 | Gesamttitel (Serientitel) ; Zählung oder _Ident ; Zählung] | Routledge international studies in business history |
[87 | ISBN] | 0-415-28876-2 |
[902 | ] | aR n07.2 |
[903 | ] | n12.2 |
[904 | ] | 1 |
[905 | ] | DA |
[906 | ] | SB |
[91 | Zugangs- oder Inventarnummer] | 1a 1 A 512385 |
[92a | ] | L |
[92c | ] | 09 |
[92d | ] | 14 |
[94 | Verknüpfung zu externen Ressourcen] | 2004 |
[94f | ] | erl |
[94o | ] | 1a |
[96 | frei verwendbar (z.B. bibliotheksspezifische Daten)] | SB |
[99e | Änderungsdatum] | 20150522/09:17:47-100856/327 obar |
[99K | ] | 20150522/16:08:00-101332/656 |
[99n | Zugangsdatum (Erfassungsdatum)] | 20040204/13:09:16 |
[99w | ] | 20050803 |
[M0m | ] | Ehemals Datei 202 |