Einträge zu dem Titel "Consumer culture in the GDR, or how the struggle for antimodernity was lost on the battleground of consumer culture / Merkel, Ina (1998)":

[Allegro-Code Code Beschreibung] Inhalt
[00 Identifikationsnummer[+BandNr[+TeilNr[+...]]][=Bandbezeichnung]] 00293943
[15w ] cd00293831
[20 Hauptsachtitel. Körperschaftliche Ergänzung : Zusatz] Consumer culture in the GDR, or how the struggle for antimodernity was lost on the battleground of consumer culture
[31 Schlagwörter, Thesaurusbegriffe] Soziale Situation > Lebensstandard; Soziale Lage; Soziale Verhältnisse; Soziale Ungleichheit
Privater Verbrauch > Konsumkultur; Haushaltsverbrauch; Familienverbrauch; Konsum
[37 Sprache(n) des Textes] eng
[40 Hauptverfasser] Merkel, Ina
[708 Detaillierte Quellenangaben Seiten] 281-299
[76 Erscheinungsjahr] 1998
[84 Sachtitel des übergeordn. Werkes [/ Verf.Name] [ ; Zählung] ode _IdNr des übergeordneten Werkes] 00296641
Comparing apples and oranges : Housewives and the politics of consumption in interwar Germany / Reagin, Nancy 1998
Changes in consumption as social practice in West Germany during th 1950s / Wildt, Michael 1998
Dissolution of the "Dictatorship over needs"? : Consumer behavior and economic reform in East Germany in the 1960s / Steiner, André 1998
World War I and the creation of desire for automobiles in Germany / Möser, Kurt 1998
Getting and spending : European and American counsumer societies in the twentieth century / Strasser, Susan; MacGovern, Charles; Judt, Matthias 1998
[90 [Standort]Signatur[ = Magazinsignatur]] S 11.08
[92a ] M
[92c ] 11
[93 Inhaltsangabe (Kapitel, Bestandteile)] Für Lebensstandard haben wir soziale Lage.
[94 Verknüpfung zu externen Ressourcen] 1999
[94o ] 1a
[96 frei verwendbar (z.B. bibliotheksspezifische Daten)] BT
[99e Änderungsdatum] 20130425/09:25:12-729874/673 obec
[99n Zugangsdatum (Erfassungsdatum)] 20000323/15:04:16
[99w ] 20050803