[Allegro-Code | Code Beschreibung] | Inhalt |
---|---|---|
[00 | Identifikationsnummer[+BandNr[+TeilNr[+...]]][=Bandbezeichnung]] |
00243549 |
[15w | ] | cd00254461 |
[15z | ] | 91X1 |
[20 | Hauptsachtitel. Körperschaftliche Ergänzung : Zusatz] | De school van de dienst des Heren : Kloosterscholen in het Karolingische Rijk |
[31 | Schlagwörter, Thesaurusbegriffe] | Klosterschulen > Schulen |
[31k | diverse Spezialschlagwörter] | 00361008 |
[37 | Sprache(n) des Textes] | dut |
[40 | Hauptverfasser] | Jong, Mayke de |
[49 | ] | Jong, Mayke de: De school van de dienst des |
[708 | Detaillierte Quellenangaben Seiten] | 57-85 |
[76 | Erscheinungsjahr] | 1995 |
[84 | Sachtitel des übergeordn. Werkes [/ Verf.Name] [ ; Zählung] ode _IdNr des übergeordneten Werkes] |
00241801 Kennisoverdracht in het klooster : Over de plaats van lezen en schrijven in de vroegmiddeleeuwse monastieke opvoeding / Mostert, Marco 1995 Scholing in de middeleeuwen / Stuip, R. E. V.; Vellekoop, C. 1995 "Want ander konsten sijn my te hoghe" : De stadsschool in de Nederlanden in de late Middeleeuwen / Buuren, A. M. J. van 1995 Onderwijs aan de middeleeuwse universiteit / Ridder-Symoens, Hilde de 1995 Didactische vernieuwingen van het zangonderwijs in de elfde eeuw / Schaik, M. van 1995 De school als utopie : Van klooster- naar stadsschool / Pranger, M. B. 1995 Augustinus en Cassiodorus : Twee pogingen om het heidens Latijns onderwijs te kerstenen / Orbán, A. P. 1995 "Quia facilior ad intellectum per oculus via est" : Over 'uitleg' op school en in de kunst / Run, A. van 1995 Droefheid en angst : De bestudering van het quadrivium in de elfde eeuw / Hagoort, H. N. 1995 |
[90 | [Standort]Signatur[ = Magazinsignatur]] | D 10.02 |
[90a | ] | D 06.02.05 |
[92a | ] | C |
[92c | ] | 12 |
[92d | ] | 08 |
[94 | Verknüpfung zu externen Ressourcen] | 1997 |
[96 | frei verwendbar (z.B. bibliotheksspezifische Daten)] | BT |
[99e | Änderungsdatum] | 20061018/10:43:05 |
[99n | Zugangsdatum (Erfassungsdatum)] | 19980331/15:08:07 |
[99w | ] | 20050803 |
[99z | ] | YYY |