Einträge zu dem Titel "Prussian Volksschulen through American eyes : Two perspectives on curriculum and teaching from the 1890s / Wegner, Gregory P. (1995)":

[Allegro-Code Code Beschreibung] Inhalt
[00 Identifikationsnummer[+BandNr[+TeilNr[+...]]][=Bandbezeichnung]] 00207591
[15w ] cd00211251
[20 Hauptsachtitel. Körperschaftliche Ergänzung : Zusatz] Prussian Volksschulen through American eyes : Two perspectives on curriculum and teaching from the 1890s
[31 Schlagwörter, Thesaurusbegriffe] Volksschulen > Hauptschulen > Schulen
[31g diverse Spezialschlagwörter] 00399859
[37 Sprache(n) des Textes] eng
[40 Hauptverfasser] Wegner, Gregory P.
[48 ] Wegner, Gregory P.: Prussian Volksschulen through
[708 Detaillierte Quellenangaben Seiten] 57-82 : Tab.
[76 Erscheinungsjahr] 1995
[84 Sachtitel des übergeordn. Werkes [/ Verf.Name] [ ; Zählung] ode _IdNr des übergeordneten Werkes] 00205424
German influences on education in the United States to 1917 / Geitz, Henry; Heideking, Jürgen; Herbst, Jurgen 1995
American students in Germany, 1815-1914 : The structure of German and U.S. matriculants at Göttingen university / Jarausch, Konrad H. 1995
Schoolmarm, 'Volkserzieher', 'Kantor' and 'Schulschwester' : German teachers among immigrants during the second half of the nineteenth century / Jacobi, Juliane 1995
Interdependence between democratic pedagogy in Germany and the development of education in the United States in the nineteenth century / Günther, Karl-Heinz 1995
American observations concerning the Prussian educational system in the nineteenth century / Jeismann, Karl-Ernst 1995
A mediator between two historical worlds : Hermann Eduard von Holst and the university of Chicago / Nagler, Jörg 1995
[90 [Standort]Signatur[ = Magazinsignatur]] L 13.02.04
[92a ] G
[92c ] 12
[94 Verknüpfung zu externen Ressourcen] 1995:08780
[96 frei verwendbar (z.B. bibliotheksspezifische Daten)] BT
[99e Änderungsdatum] 20060911/12:08:10
[99n Zugangsdatum (Erfassungsdatum)] 19951020/09:58:42
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